Banca Comercială Română (BCR) a decernat astăzi, la Constanța, în cadrul unei ceremonii festive, marile premii din campania „Alege bine pentru tine”, care a adus, în 2024, pe piața de banking din România, una dintre cele mai bune oferte comerciale din ultimii ani. Este vorba de 2 studiouri situate în Complexul Rezidențial Lake on Mamaia din stațiunea Mamaia. Studiourile au fost câștigate de doi clienți BCR din București și Târgoviște, care au deschis mai multe produse BCR în această perioadă, alegând inclusiv să-și vireze veniturile recurente prin platforma de digital banking George.
Campania „Alege bine pentru tine” s-a înscris în strategia BCR de a sprijini alegerile de viață ale clienților săi cu produse financiare inteligente, care să-i ajute concret la nivel de obiective personale, inclusiv cu reduceri de costuri. Peste 1 milion de produse din oferta campaniei au fost alese de clienți, în numai 5 luni, un număr record, iar aproape 200.000 de români au parcurs, gratuit, programul de Coaching Financiar.
Campania a fost lansată pe 23 mai 2024.
„După cum știți, strategia noastră este de a susține alegerile financiare. Peste un milion de produse au fost achiziționate în ultima perioadă. Campania a început în primăvară și tocmai ce s-a încheiat. Vorbim de peste 170.000 de coaching financiar pe care l-am susținut în sediul băncii BCR. Suntem intr un moment extraordinar, peste 2600 de premii au fost puse la dispoziție clienților noștri, 500 de conturi de economii, bilete la diverse concerte și device-uri digitale, astăzi îi celebrăm pe cei doi câștigători importanți: două studiouri în complexul Lake On din Mamaia. Unul dintre câștigători este Ana Maria Ulmeanu. Este un premiu special, pentru un client special”, a dec larat Dana Dima, vicepreședinte Executiv Retail șj Private Bancking BCR.
Din martie și până în august 2024, campania BCR le-a propus clienților o ofertă imbatabilă de preț pentru toate produsele de retail ale băncii, de la contul curent cu card de debit, până la asigurări și produsele de investiții.
Dincolo de aspectul comercial, campania Alege Bine pentru tine a încurajat clienții să poarte un dialog cu experții BCR despre planurile lor de viață prin programul gratuit de Coaching Financiar. Programul oferă un diagnostic privind viața financiară a clienților, precum și o foaie concretă de parcurs privind obiectivele pe termen scurt, mediu și lung.
Important de spus este că, inclusiv prin această campanie, BCR a stimulat și protecția financiară a clienților, oferind două prime gratuite pentru o asigurare de venit (Venit Protect), o asigurare de accident (Accident Protect Care), asigurarea de bunuri și răspundere civilă, precum și, tot gratuit, asigurarea obligatorie de locuință (PAD), integrată în achiziția asigurării facultative de casă.
Prin toate produsele din campanie, participanții au avut posibilitatea de a acumula șanse de câștig la un concurs special, fiind acordate în final peste 2.600 de premii, printre care:
1.000 de smartphone-uri de ultimă generație
Cele 2 studiouri la mare, înmânate azi
5 bucătării complet echipate
500 de fonduri de rezervă în valoare de câte 2.000 de lei fiecare
1.000 de bilete la cel mai mare concert din București în 2024
1.000 de bilete la festivalul SAGA
Vezi articolul original:
https://focuspress.ro/videofoto-bcr-premiaza-castigatorii-campaniei-alege-bine-pentru-tine/